Για πολλούς είναι μια καθημερινή πρακτική που τους βοηθά να επικεντρωθούν στον εαυτό τους και στο τώρα. Να αδειάσουν το μυαλό τους από περιττές σκέψεις και να εστιάσουν στο απλούστερο όλων. Στην ίδια τους την αναπνοή. Ακούγεται αστείο, αλλά οι περισσότεροι από εμάς δεν συνειδητοποιούμε πως εμποδίζουμε τον εαυτό μας να αναπνεύσει. Πνιγόμαστε από το άγχος και τις πολυεπίπεδες υποχρεώσεις μας και ξεχνάμε το αυτονόητο.
Όσοι ασχολούνται συστηματικά με τον διαλογισμό ορκίζονται πως είναι το καλύτερο αγχολυτικό. Για άλλους, όμως, η διαδικασία αποτελεί έναν δυσεπίλυτο γρίφο.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να μυηθεί κάποιος σταδιακά στον διαλογισμό. Μπορεί, ας πούμε, να ξεκινήσει από τον καθοδηγούμενο διαλογισμό, όπου ο εκπαιδευτής περιγράφει βήμα-βήμα τα στάδια. Μπορεί να μην πετύχει με την πρώτη φορά, επειδή όμως η επανάληψη είναι η μητέρα της μαθήσεως, να είστε βέβαιοι πως πολύ σύντομα το αποτέλεσμα θα είναι ιδιαιτέρως θετικό.

Τι χρειάζεται για να ξεκινήσετε.

Πρώτον να βρείτε μια θέση αναπαυτική, να κρατήσετε ίσια την πλάτη σας, να μη σας αποσπούν την προσοχή διάφοροι ήχοι, να αναζητήσετε στο διαδίκτυο έναν ήχο ή μια μουσική, ή ένα βίντεο από εκπαιδευτή που θα σας καθοδηγεί.

Δεύτερον, να μη φοβηθείτε την αποτυχία, καθώς δεν υπάρχει τίποτα που να μπορεί να πάει τόσο λάθος σε αυτή τη διαδικασία.

Τρίτον, να αποφασίσετε πως θα κάνετε ένα βήμα τη φορά.

Τέταρτον, να εντάξετε τον διαλογισμό στην καθημερινή σας ρουτίνα.

Ίσως ο διαλογισμός σάς ταιριάζει ίσως και όχι. Είναι όμως μια πανάρχαια μέθοδος χαλάρωσης, αυτογνωσίας και επανατοποθέτησης  του μυαλού, που  μπορεί τελικά να σας εκπλήξει!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *